elinnstroom

Alla inlägg under september 2013

Av Elin ström - 21 september 2013 12:26

Då är jag ledig ....kul nja jag skulle hellre vilja vara med tilda men....nu ska jag försöka att blogga mera och en av mina vänner frågade varför jag hade blogg jag sa att jag ville ha något att göra under fritiden då sa dem ska du bli lika känd som nellie jag sa nja vet ej
Men nu ska jag blogga om allt som händer eller ha hänt :)




I morgon ska jag inte göra så mycket jag ska mest ta det lungt ..

Och såklart blogga ....ni är ju undebara som.läser min blogg och om ni vill kan jag sponsra eran blogg på min

Jag hoppas att ni tycker om min blogg ....Bara så att ni vet jag gör mitt bästa med bloggen :)

Nu några bilder

Elin · Skola
Av Elin ström - 18 september 2013 17:18

hej alla blogg läsare jo så här är det att jag tänkte skriva mycket imorgon om mit liv orkar ej i dag huvud verk och mag ont !!!!Så japp

Av Elin ström - 8 september 2013 17:00

Fick en jätte gullig kommentar och älskar när jag får såna ni är så gulliga :) <3

KOMMENTAREN :



Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :) har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två. kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!! smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Så otroligt gulligt ;)

Men iallafal så jar jag typ inte bloggat på ett tag nu för att skolan har varit i full gång och jag har varit upptagen

Jag ska fixa lite på bloggen så alla vet :)



Mitt schema för veckan :

Måndag:skola , och slappa

Tisdag : skola , vet ej

Onsdag:skola,vet ej

Torsdag:skola ,vet ej

Fredag:skola,vet ej

Lördag:Ledig !!!!!

Söndag:Ledig !!!

Detta är mitt schema men

Peace från mej

Av Elin ström - 1 september 2013 16:48

Hej tänkte lite och kom på att jag hade ny insta och kik men ni kanske vill veta vad jag heter på det ;)

Kik: Elin_strom_01


Instagram: elin_strom_


Snälla följ mig jag följer tillbaka ;)


Av Elin ström - 1 september 2013 16:36

Ja det är ju söndag och jag har varit i stallet.. och hämtat saker..men iallafall så tänkte jag blogga lite imorgon är det skola som vanligt...men efter skolan ska jag vara med linnea ;) vi ska vara en lång stund vet ej hur länge men men :)..när jag kommer hem.bloggar jag om allt jag har gjort :) .....men ska försöka blogga mer har inget att blogga om ;) har typ inge liv men hopas ni har det...

Min föra ponny ;) jennifer ;) <3

Ovido - Quiz & Flashcards